kariera.ecol.com.pl

portal rekrutacyjny Ecol Sp. z o.o.

Ecol - stabilne zatrudnienie, na jasnych warunkach

Szczegóły oferty

Stanowisko Referent ds. administracyjnych
Miejsce pracy Rybnik
Status Aktywne


Proponowane stanowisko

Ecol Sp. z o.o. z Rybnika jest polskim liderem w zakresie kompleksowych rozwiązań wspomagających aktywne utrzymanie ruchu. Oferujemy najnowocześniejszy serwis olejowo-smarowniczy, wyspecjalizowane usługi czyszczenia i płukania układów olejowych turbozespołów oraz usługi czyszczenia hydrodynamicznego, chemicznego, strumieniowo-ściernego oraz wybuchowego wszelkich instalacji przemysłowych. Zajmujemy się dystrybucją paliw, olejów i smarów dla przemysłu wspomaganą inżynierią smarowania wraz z serwisem badawczo-diagnostycznym olejów we własnym akredytowanym przez PCA laboratorium chemicznym, zgodnym z normą PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02. Od lat jesteśmy największym branżowym dystrybutorem olejów i smarów dla przemysłu produkcji LOTOS Oil.

 

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Referent ds. administracyjnych

 

Miejsce pracy: Rybnik

 

Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny za:

·         obsługa całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem Zakładu Diagnostyki Olejowej,

·         koordynowanie współpracy Dyrektora Zakładu z klientami i innymi pracownikami przedsiębiorstwa,

·         przyjmowanie, ewidencjonowanie, kopiowanie, archiwizowanie, przekazywanie i wysyłanie korespondencji oraz wszelkiej dokumentacji,

·         rejestracja próbek do badań,

·         wystawianie i rozliczanie faktur kosztowych i delegacji,

·         rejestracja czasu pracy Zakładu,

·         organizacja i obsługa spotkań służbowych.

 

Nasze oczekiwania:

·         wykształcenie średnie zawodowe lub techniczne,

·         mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,

·         bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu,

·         zaangażowanie i motywacja do pracy, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,

·         profesjonalizm i współpraca w realizacji zadań,

·         znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,

·         prawo jazdy kategorii B.

 

Oferujemy miejsce pracy, w którym otrzymasz:

·         stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,

·         wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kompetencji,

·         finansowanie szkoleń i rozwoju pracownika,

·         nowoczesne narzędzia pracy,

·         bogaty pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie NNW oraz dobrowolne ubezpieczenie na życie, program emerytalny, kartę Multisport,

·         świadczenia ujęte w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych: premie świąteczne, nieoprocentowane pożyczki, wyprawka szkolna, Mikołajki, dofinansowanie wypoczynku dzieci i młodzieży.

 

 

Prześlij do nas swoją aplikację

Back to top