Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny/a za:
· obsługę spraw związanych z funkcjonowaniem Zakładu Serwisu Smarowniczego
· zarządzanie obiegiem korespondencji, dokumentacji oraz informacji
· rozliczanie faktur kosztowych i delegacji
· rejestrację czasu pracy pracowników
· koordynację dostaw towarów i usług, w ramach projektów serwisowych
· przygotowywanie i sprawdzanie raportów, analiz, prezentacji i zapotrzebowań
· kontrola poprawności techniczno-organizacyjnej i jakości realizacji zadań
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
- odpowiedzialność i współpraca w realizacji zadań
- zaangażowanie oraz inicjatywa w działaniu
- komunikatywność, pozytywne nastawienie do ludzi
- prawo jazdy kategorii B
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- obsługa pakietu MS Office (w szczególności dobra znajomość Excel, Power Point)
Oferujemy miejsce pracy, w którym otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
- opiekuna stażu i pełne szkolenie wdrożeniowe
- finansowanie szkoleń
- prywatną opiekę medyczną
- ubezpieczenie NNW oraz dobrowolne ubezpieczenie na życie
- dostęp do pracowniczego programu emerytalnego
- kartę MultiSport,
- świadczenia ujęte w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych: premie świąteczne, nieoprocentowane pożyczki oraz wyprawka szkolna, mikołajki, dofinansowanie wypoczynku dzieci i młodzieży.
Prześlij nam swoją aplikację